subota, 5. srpnja 2008.

ZVONIMIROVA/ANKETA

Dosla sam u Zvonimirovu i pokusala malo razgovarati sa ljudima. Ulazila sam u manje ducane i privatne obrte, iako me dosta njih odbilo, uspjela sam napraviti 5 razgovora. Razgovarati s ljudima koji vise godina tamo rade i krecu se, poznaju ulicu, cinilo mi se bolje, nego pokusavati zaustavljati uzurbane ljude na ulici (sto sam probala, ali me par njih za redom odbilo jer zure). Glavna prituzba na ulicu je da je siva, prometna, nema zelenila i opcenito nema drustvenog zivota. 16 kafica je zatvoreno, isto kao i kino Mosor i dvorana za plesnjake i koncerte. Isto tako se zale na parkiraliste i vojsku, koju ja nisam vidila, ali po intervjuiranima, cijela ulica zraci stogoscu vojske, jer je vojni koridor. Vidila sam samo jedan mali parkic i od zelenila samo zivicu uz tramvaj.

Napravila bih jos intervjua, mozda isto po lokalima i ducanima, ali i probala bih s ljudima na ulici i mozda preko nekih poznanstava.
Istrazila bih kino, dvoranu za plesnjake i pronasla bih i oznacila na neki nacin mjesta gdje bi se moglo posaditi zelenilo. Sto se tice vojske istrazila bih gdje je sad, gdje je bila, sto se s njom dogadjalo.

Na zalost, ne mogu objaviti snimke, ali zato evo fotografije.

Pozdrav :)

1 komentar:

Bacači Sjenki/Shadow Casters kaže...

Bravo Nikolina!!
Super je ta tvoja anketa. Samo nastavi, Materijala će se skupit i onda ćeš iyabrat što ide u tvoju "priču" a što je suvišno.
pozdrav
Boris